feb
26

Hello csövi megjöttem! :P 
Mai napom... felkeltem elmentem suliba megírtam a matek dogát ... stbstbstb
Nos ezvolt a normál életem xD ééés most jöjjön a mai nap izgisebb része :P
Félháromkor jött a Bada és mentünk a Nikiék fele, h talizzunk velük és taliztunk ish. :D ott vártak már minket a Koronczal a sarkon... (húúúú...xD) Nah szal aztán így négyen felzúztunk a shuleba :D Ott segítettünk pakolni meg szendvicseket készíteni Magdi nénivel xD a végére márcsak én maradtam ott kenyeret kenni -.-" XD Mind1. gyorsan végeztünk attán Nikkel segítettünk Magdesznek felhozni az üccsiket is :D:D jójó ez még mindig unalmas... -_-" XD
Nah szal utána bementünk a bulira (terembe) aztán csüccs le egy székre :D Aztán jött a ki-be mászkálás. :/ ezt egy negyed óra múlva már meguntuk ezér táncoltunk :DD aztán pihi aztán megin tánci :P mikor épp lementünk akkor jött a Csizi ^^ (jupííí :P) leültünk lennt a fotelekre és dumáltunk vele kicsit (^^) aztán ő felment megnézni h mien a buli :D nemsokkal utána miis követtük :) aztán megint táncika jött Dóriékkal meg a Csizz is táncolt :)) a Nagy-ot is próbáltuk rávenni h táncoljon de ő nemakart :/ ... kötsög! XDXDXD attán még vmikor odamentünk noszogatni erre h minnyá jön csakmég kidob egy lufit az ablakon... -.-" jah csakh ott szorongatta ..pff...(ezse jön táncolni... -.-") aztán odajött hozzám meg a Nikihez a Csizi és átkarolt :$ (vagyis csak a derekunknál) aztán visszamentünk a Dórékhoz táncolni :D persze a Csizivel :D:D Meg megin baszogattam neki a kapucniját x) amit ő annyira "szeret" xP egyszer megis engedte h összekössem neki a madzagját o.O x) hihih 
..és igy ment ez egészen hétig mivel hétkor eljöttünk :D mert a Csiz a félnyolcassal ment haza és őt is elkísértük egy darabon+ nem akartunk pakolni XDXD hazafelé is egy csomót ökörködtünk ;D a hülye Nagy elcsórta a narancsos üditőt xDxDxD aztán azt szlopálták hazafelé XDXDXD végül. hazaértem :D:D
szal jó volt ez a délután x)) nah léptem pussztoook :)))) 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr811793142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása