máj
15

Pénteken, vagyis tegnap 4.5.és 6. órában a Ballagási meghívókon dolgoztunk a Nikivel és a Dórival. :) Azért jött megint a Dóri mert Andyt elkértük német előtt hogy engedjék haza mert már reggel óta nem érzi jól magát.:/ szegény.. szal német óra alatt hazakísértem az Andykát,utána meg siettem vissza. Pont beestem még óra végére xd Meg délután Nikivel elmentünk a Barbiékhoz megtervezni a tablót. Hát avval sem haladtunk vmi sokat :/ :S mind1.

Ma reggel olyan fél 10 körül kelhettem. Feljöttem gépezni, közben meg rámírt a Rolika is :)Aztán kérdeztem anyát h megrendelte-e már a hajszinezőt?:P.. (mondjuk tegnap mondta a mama hogy anya üzeni rendeljem meg én..) mondta hogy nem.. meg hogy mért nem rendeltem meg tegnap én..stbstb. Erre mikor már épp arra került volna a sor kiderült hogy csak a kiszállítási díj 1500 ft. Ebből kifolyólag nem vettük meg. néztünk egy másik oldalon is és ottis a kiszállítási díj ugyanennyi volt :'( mégse lesz hajszinezőm :( :( persze anya megrendelhette magának azokat a vacak krémeket stb de én nem kaphatom meg azt amit szeretnék.. T.T f*szkivan az egésszel -.- Utána meg még ügyködtek a Kubival ezen a hogyan nézel majd ki 20 év múlva programmal -.-" én meg nemtudtam vissza írni az Andrisnak >.< mivel ő is rámírt időközben msnen.. bocsánatot kért hogy tegnap csak úgy eltünt :D
 
Andris            üzenete:
*tegnap este elment a netem...:S
*bocsi
*ha elmentem volna, köszöntem volna ;)
*de nemengedett vissza:S

...de olyan aranyos már ^^ mármint nem az a bunkó,meg hülye idióta mint a legtöbb fiú hanem tök normális :D és úgy örülök h barátok vagyunk *-* pár jódolog ebben a vacak életben :) + Rolika is nagyon jó fej sztem ^^ vele is jókat tudok beszélgetni :P
Mostmár nagyon kezdem megutálni a hétvégéket >.< főleg ha azokat itthon kell töltenem -.- minden héten ugyanaz a műsor.. hugaim nyávognak meg idegesítik ősöket, anyuék üvöltöznek, mamát is kikészítik hugaim, énis kapom a lebaszásokat.. -.-"ugyh tisztajó ... :( meg most a fülem is elkezdett vmiért fájni.. esik az eső. Na és így legyen valaki happy :S
Még el se tudok itthonról szabadulni. =( mivel keriéknél az Ati kórházba került tüdőembólia vagy mi miatt (T.T) ugyh ott én most csak zavarnék,meg sztem most a Lexy is épp eléggé el van foglalva. szal keresztanyumék kilőve. Kuzin.. hát hozzá meg már azon a véleményen vok hogy nem állíthatok csak úgy be minden ok nélkül.. :/ pedig régen olyan jól elvoltunk még.. :( áááá megint rámtört a sírás :'( mért kellett így történnie mindennek.. :'( elegem van.. !!!

Hát sztem mára ennyi.. el ment a kedvem most az írástól is :'( eléggé vacakul vagyok.. tegnap este óta kuzinon jár az agyam.. :( mért nem lehet visszacsinálni az egészet?!! T.T
.......................................................vége.....................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr42004975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása