ápr
28

Tegnap tanárnőm nagyon kiakasztott -.-
A képembe vágta h hétfőn suliba nemjöttem,de azért hajnali egykor még tudtam feltölteni képet iwiwre .. vagyis szerinte az hajnali kettő volt.. csak ebben az a bibi h én hajnali egy körül voltam fenn iwiwen és nem kettkor xD nah mind1.. szal német tancsi mondta incifincinek h én akkor még képet raktam fel .. és akkor még ne legyek kiakadva! Bazz..már a tanárok nyomoznak utánam vagy mi? :S :@ törödjenek a saját dolgukkal és rólam meg szálljanak le -_- "Bocsánat" hogy fizika tanulása után megmertem még gyors nézni a myvipem meg az iwiwem -.-"" Kössenek ám belém..hülye szipirtyó xDDD
Mind1.. erre hazajövök említettem mamának is erre ő is csak adja az ívet h tanárnak igaza van megh tényleg nem kellett volna fenn lenni stbstb.. szal fogtam magam végül és feljöttem a szobámba. Itt legalább senki sem piszkál :) Felnéztem msnre és megint vajon kiírt rám? ..persze hogy az Andris :D:D mondtam neki hogy mi volt és tök ari volt próbálta tartani bennem a lelket ^^


• Klaus :alig várom h vége legyen ennek az évnek.. már elegem van az itteni tanárokból és akk legalább anyuék se tudnak mindig ellenőrizgetni
;)
  Andris :amugy ja
kitartás
 
Aztán rá nemsokra Dyca is irt Skype-on :D ő is mondta h kitartás megh tudja mien szar.. hát igen.. az ő helyében sem lennék :(   nembaj :)támogatjuk itt egymást :D Lexykém is meghallgatott tegnap *-* ugyh neki is nagyon köszönöm :] meg mindenkinek aki mellettem áll :) Végül plurk.com-on kötöttem ki :P Ott is van sok jófej emberke :D szeretek ottis sok személyt ^^ nagyon rendesek szoktak lenni :)) ^^

Visszatérve..

ma viszont tegnapival ellentétben nagyon jó kis napom volt :D
Najó..a matek TZ-t leszámítva :'D de az még túlélhető :] Bioszon és "Kémián" a babákról beszélgettünk tanárral..és megnéztük youtube-n a Néma Sikoly c. rövid dokumentum filmet.. :O nagyon durva.. azt mutatja be h az abortuszt h viszik végbe meg hogy hogy reagál erre a magzat stb.. már Andyékkal majdnem sírtunk.. :O nagyon szörnyű :( ugyh senkinek nem ajánlom =( ->ha megakarod nézni<- a végén a képek a legszörnyűbbek talán ,am ezt meg Nikky találta.:Néma sikoly.. amw ez még talán szomorúbb is mint elöző :/persze hülye Nagy ezen is csak viccelődni tudott -.-" egyszer úgy megrugdosom.fuuu már nagyon kezd agyamra menni -_-.khm.. nos igen biosz-"kémia" után ének órán természetes h énekeltünk xd attán tesin a füves pályán futottak 4 kört xD bibi énnem :P volt felmentésem ;) Meg a Nikit meg öcsijét vmiért hazaküldte tanár tesióra közepéről :O és aztmondta h igazolatlan órát ad nekik o.O najóó ez nekem magas.. de méért?:O hisz ottvolt a cuccuk is meg lefutották az összes kört.. :/ nemértem mért lettek hazaküldve :/ méghozzá igazolatlannal! o.O hmm..
hazafelé Dicával meg Koronczal jöttem :D meg el is mentem az Adycáékig aztán onnan jöttem vissza mivel még akartam kicsit beszélgetni velük >.<
Itthon felmentem szintén msnre és fenn volt kuzin is ugyh ráírtam :P Említettem neki h szombaton menek szülinapozni Lexyhez, és hogy majd akkor lehet h vmikor még aznap hozzá is beugrok és odaadom a CD-ket amiket még pár hónapja itt hagyott xDxD ééés mondta h oké... o.O
• Klaus •... :hétvégén,jobban mondva szombaton mek be fehérvárra
• Klaus • ... :és ha ráérsz akk beköszönök és odaadom játékokat :D
 ßαzsι™(•̪●):oké:D
gyere nyugodtan:D
WÍÍÍÍÍ dejóóóó ^^ kezd minden rendbe jönni az életemben :P múltkor mikor írtam neki h mondok vmit fontos stb.. (mikor megtudtam h felvettek az 1.Istvánba) akkor is egyből "huginak" szólított :O:O x3 űgy örülöööök :D 2 hónap után ismét beszélünk ^^ (csak az nem teccik amit Andris is említett.. hogy folyton piál :( wááá lecsaplak kuzin!) 
Aztán ma megint ugyebár Plurk :P anélkül már nincs élet x'D Nameg elkapott a fotózgathatnék ugyh csináltam pár képet amik elég nyomik lettek xD de segáz :D:D
Meg őőő msnen beszélgettem még Briggel is :D aztán mai programom kb ennyi volt x)

Ugyh mentem is ^^ csájóóó :]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr551960672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása