már
22

Fuu már nagyon régen írtam :$bocsi
Mentségemre szolgáljon h most leírok minden fontosat :D 
Nah akkor kezdem is ...

március 19 péntek
Hülye Nagy egész nap a seggem csapkodta a suliban,meg lefröcskölte a gatyám -.- gyagyás.
Rajz óra (össze vagyunk vonva a 7.-el) előtt meg bejött Kati néni és nagyon pipa volt o.O kiderült h a (7. osztályos)Zsolti meg a Virágos folyton kikészítik a tanárokat,meg hogy majdnem neki is estek Magdi néninek O.O utána meg azt mondta Kati néni hogy ha ezen az órán meg mernek szólalni megy és rendőrt hivat :O meg h feljelenti őket O.O azta.
Ugyh a rajz az most viszonylag csendes volt :/ még a Zsolti is ugyahogy birt magával. :/
Mikor hazaértem felmentem msnre és beszéltem a Rolival :) közben felhívtam a Lexyt h akkor holnap mikor menjek be fehérvárra, és mondta h nem kell mivel ő jött le :D juppi :D
Nem sokkal ezután jött, és elmentünk egyet sétálni :) Este meg alap h itt aludt ^^

 

március 20 szombat
Boldog Névnapot! ^^
Egy csomó ember kívánt boldog névnapot :) Roli,Andy,Anya,Nándi,Tesó,Pityu,Joci,Brigi,Mama.... és ami a legmeglepőbb volt... kuzin is rámírt msnen o.O és tökjót beszélgettünk :/ csak utána mennie kellett mert mentek Fankadelli koncertre... :D De nagyon meglepődtem mikor rámírt :O meg persze örültem is neki ^^ Aznap még msnezgettem meg megterveztem a Rolival h majd tavaszi szünetben jöjjön le, és néztünk buszokat is :)) aztán csicsika.


március 21 vasárnap
9 körül keltem. Olyan fél 10 körül felmentem msnre, és vajon ki volt fenn? ... persze h a Roli xD megint webcam be. kis kötsög neki meg nincs ugyh csak ő lát engem ... blll xD
Délután kettőkor "ebédeltem" XD jólbírtam,pedig aznap még reggelit sem ettem :/
Aztán elkezdtem gondolkodni, h akkor mi legyen az április 3-al :/ mivel akkor jönne le a Roli :// csak nem vagyok benne még 100%-ig biztos h meghívom :S nemtudom mért. De közben nagyon szeretnék kuzinhoz is elmenni ** mivel vele már másfél hónapja nem találkoztam :( és végre megint beszélünk ugy ahogy msnen is. Délután olyan 3 óra körül anya kitalálta h menjünk el sétálni o.O jött a két hugom is. Meg utána kihívtuk a barátnőmet is :D Elmentünk a tó felé és vissza, utána meg még kicsit átmentem az Andyhoz X) Kb fél hétig ott voltam xD Hazaértem megint msn és besz Rolival, de közben bejelentkezett kuzin is *.* pont akartam vele beszélni :D ugyh ez jól jött ;) Elkezdtem vele dumálgatni, közben jót röhögtünk is, annyi hülyeséget összehordtunk xD de aztán rátértem arra amit szerettem volna megkérdezni. :D Kérdeztem tőle h majd esetleg vmikor bemehetnék-e, max császkálnánk egyet és lehívnéánk a Tótiékat v vmi :) Azt mondta oké o.O de meglepődtem :O x3x3x3 tökjó töjó :D:D utána még kicsit dumálgattunk,meg Rolival is, közben Andy is írogatott ugyh elvoltam :D Jól sikerült a nap ^^


március 22 azaz ma
Anya fél nyolckor keltett, mivel elfelejtette h ma nem megyek suliba xD
Mivel ma megyek vissza arra a vacak vizsgálatra :S wááh. Nemakarooook. -.- semmi kedvem az orvosok kritikájához,meg több órát várni mire csodák folytán bejutunk -.-"
Most még csak itthon csücsülök,azt sem tudom hányas busszal megyünk :/ segáz! XD
De asszem lassan megyek készülődni, mert aztán soha nem készülök el :S pedig még hajat is kell vasalnom, meg fürcsi meg minden vacak  :/ xD
 

Nos akkor mentem :D majd még írok sztem a mai nap során :D:D pápááá
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr781858454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása