jún
23

Túl a nehezén..
Mit is takarhat vajon ez a pár szó most éppen.. :) 
Számomra a Szerenád,Ballagás, és Bankett jut erről épp eszembe..

Múlthéten pénteken volt ötkor a szerenád. Nikivel találkoztam a Béke köz előtt az Andyt meg megvártuk a buszmegben :) A sulinál már ott voltak a többiek, csak a Tomi nem jött el. Mielőtt még elkezdtük volna, a Nagy felvitte lefénymásolni a lapomat amin a szöveg volt, mivel csak én vittem magammal ^^" Végül befáradtunk és énekeltünk :P na persze Magdi néni azért besegített :] Utána jött a pizza evés :D Gömbölyüre ettük magunkat :P mindenki pukkadásig volt :D meg pezsgőztünk is :Đ sztem megis ártott nekem az az egy pohárka xD mikor Nikivel meg Andykával kimentünk a suli elé, Andyval elkezdtünk hülyéskedni majd végül vhogy a földön kötöttünk ki. o.O *LoL* hazafelé meg jól megáztam..
másnap ballagás.. tiszta ideg voltam.. nemtudom miért..
olyan lassan teltek az órák >.< már azthittem megőrülök.. még a zenehallgatás sem vált be. Pedig mikor zenét hallgatok általában gyorsabban tellik az idő..vagyis.. úgy látszik mintha gyorsabban telne :)
Délután 3 körül megérkeztek a vendégek. De előtte még a Rebeka ^^ mivel ő meg pont most jött le ide nyaralni a mamájához :D ugyh ő is eljött a ballagásra :) Fél négy fele megérkezett kuzin és Lexy is :] már azthittem h tesó sem fog jönni, de szerencsére tévedtem :) a virágátadásnál már ő is jött h odaadja a pici csokrot amin egy plüsscica ült ^^ nagyon örültem mikor megláttam :D meg ugyebár apukámék is itt voltak :) "mostoha anyukám" a Hajni és öcsikém,Márk is eljöttek apukámmal (:
Este meg elmentem az első hivatalos bulimra a tesóval. /Lincsi/ .. habparty féleség akart lenni.. de kevesen is voltak,meg hát hideg is volt. ugyh én Lexy meg tesó üldögéltünk a sarokban lévő asztalnál és néztük a jónépet xD
Olyan hajnali egy körül érhettünk haza.. de még utána elkísértük a tesót a Tölgyfáig :) 
Bankett. Andyka nem jött. Én a Rebyt meg a Lexyt csaltam el magammal :3
Először elég ratyin sült el minden.. senki se táncolt, mindenki vagy kinnt beszélgetett a terem előtt,vagy épp hazament... pl a Tomi :/ vagy el se jött mint az Erika meg az Andy..
Dóri engem is jól leteremtett h én biztos tudtam h mért nem jött az Andy.. és ha igen? ! -.- semmi köze hozzá.. utána kicsit sz*r kedvem lett.. meg Angi is sokszor odajött megkérdezni hogy mi a bajom megh segíthet-e. Végül elmondtam neki.. és tök kedves volt ^^hogy ne is foglalkozzak vele..megh engedjem el a fülem mellett.. örültem neki :) 
Uána nemsokkal odamentem és megöleltem meg mondtam neki egy köszit :D és sokkal jobban éreztem magam.. időközben a Niki is hazament :( ... hát igen..tény és való nem ez volt az ediggi legjobb buli.. de a végére énis jobb kedvre derültem ^^ 5-en táncoltunk :D Angi,Rebi,Lexy,Richter,meg én :) és jó volt :D 
10kor elindultunk.. Rebit kisértük ki a mamájáig .. nagyon sötét volt :O meg még az erdő is mellettünk >.< .. a Richter is eljött velünk arra merthogy nem akart egyedül hazamenni -.- de könyörgöm ott lakik 5 percre -.-" nah mind1 xD ő baja.. mikor Rebit "lepasszoltuk" hazafelé énekeltünk >.< :P és Lexyvel a suli felé jöttünk haza, mert még ő is bement a mamájához ruháért stb :) ugyh a Viki mégiscsak egyedül ment haza.. csak tett még egy plusz utat xDD -.-
Jah igen.. am a Lexy itt volt 4 napig :D Vagyis szombaton jött és kedden a 10:47-es busszal ment haza :)
Keri nem jött el a ballagásra, de hétfőn délelőtt beugrott egy kicsit :) és kaptam tőle egy képeslapot :D aminek a hátuljába elrejtett egy ötezrest o.O :D
Köszi :) ..
Szal egész jó volt ez a pár nap :D ha ugyvesszük ^^
Rebi is itt lesz még egy kicsit.. vagyis majd pénteken megy tovább Szápárra a másik mamájához ^^
Holnap meg már a beiratkozás lesz nekem.. 24.-e. meg igazolványképet is kell csináltatni.. :S utálom -.-" xD biztos jó karikás szemeim lesznek megint xD mind1.

XoxO.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr52105161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása