máj
9

Tegnap nem történt jóformán semmi életbevágóan fontos :D
De azért én mégis leírom röviden h mik voltak :)
Nos, anya letöltötte netről (fizetős oldal ugyh onnan ő szedi xd) a Bérgyilkosok viadala c. filmet amit természetesen meg is néztünk ;) sztem nem volt rossz :D Meg felhozták a 2 "új" szekrényt szobámba, ugyh elkezdtem visszapakolni cuccokat amiket leszórtam a régebbi szekrényekről x) most jöttem rá mennyi vackom van :O meg felesleges ruhám amiket nem is vettem fel még egyszer se xd ugyh pakolás közben szanáltam is ;) estére letöltött a Zombieland is :P ugyh anyuval azt is megnéztük xd kicsit véres de am annyit röhögtem rajta xD "húú bassza meg!" XDXD olyan fél 12 körül lett vége ugyh utána még néztem kicsit a Vivát és bealudtam (:
Ma ha úgyvesszük semmit sem csináltam >.<
Felnéztem plurkre meg irogattam kicsit, aztán mikor meguntam lementem a konyhába a mamához meg hugikhoz de ők meg tiszta dilik voltak ugyh hagytam őket.. -.- visszajöttem.. megint plurk,megnéztem ki van fent msnen, aztán most itt vagyok :D Közben figyelgetem a filmletöltést is ^^ most épp a Boszorkányhegy jön le :P kivcsi vok mien :)) meg persze music♫ de ez alap ;P .. mama most is hugaimmal vitatkozik -.-" hülye picsák.. sose tudnak szót fogadni :@ már kezd elegem lenni belőlük.. egyre hülyébbek lesznek -.- pff. nah de megyek :D
puszóó (K)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr51986308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása