jún
3

Már június 3.-a van és még mindig tiszta ratyi idő van :S nincs valami meleg se, és van mikor szakad az eső is -.-" ugyh inkább őszre emlékeztet ez az időjárás :/ nem pedig a nyárra :S

Am.. még náthás vagyok,a köhögésem már úgyahogy elmúlt :) meg most szedem folyamatosan a különböző vitaminos cuccokat :D tegnap is tökjó volt.. elkezdtem nézni hugaimmal a Derült égből fasírtot, erre érzem vmi nemstimmel.. meg már előtte is görcsölt hasam.. ugyh k*rva jó -.- már csak ez hiányzott épp.. xD de még mindig jobb mintha osztálykirándulás közben lenne O.O xD
A szombattal kapcsolatban már döntöttem :) Mivel Lexy is jön le szombaton,és neki meg oda kéne adnom már a meghívót, ebből kifolyólag nem megyek Andykával most DRV-s napra :S :) De a Lexa meg csak délután jön :/ ugyh addig is Nikinek mondtam h jöjjön át olyan délelőtt 10 körül és kinézünk a Juniálisra :D Andrisnak is említettem h szerintem nem megyek most kuzinjával drv-s napra a Velencei-tóhoz, hanem maradok itthon... de ő meg mondta h akkor majd menjek el juniálisra (mert ugyebár ők meg ott lesznek.. baranta) és majd a műsoron bevisz engem.. O.O jájj..  xD viszont am is elakartam menni.. kíváncsi vok mit hoznak ki ebből a "juniális" dologból o.O XD Nos sztem akkor úgy lesz h szombaton Nikol jön 10 körül, és max még kajolunk, aztán vagy felmegyünk a sulihoz(mert onnan meg indulnak ingyenes járatok ki a tó felé.. ) vagy elcaflatunk odáig ^^ majd még meglátjuk :D aztán megnézzük a barantásokat stbstb és ami még lesz :] délután meg még találkozunk Lexykémmel is ^^ ugyh tökjóó :D 
kívcsi vagyok hogy fog elsülni ez a nap :D:D de remélem nem lesz semmi gond ^^

viszont most lépés van,mert hasilag fájok ^^"   XOXO ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr692053458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása