ápr
10

Hát tegnap estével kezdem...
Péntek este.Beszéltem Rolival szokásomhoz híven. Hirtelen megkérdezte tőlem h mik a kedvenc szineim :O nemtudtam mért kérdezi..mind1 mondtam neki. Aztán csinált egy nemtommit két oldalt ottvolt egy-egy kép rólam és középre az volt írva h "A kép :P" rákattintottam...éés O.O ottvolt az a képamit még vasárnap küldtem neki. ami miatt már egy ideje szarul is érzem magam h hogy lehettem ilyen hülye picsa h lefényképezem magam egy melltartóban és bugyiban és elküldöm egy szinte ismeretlen személynek (mivel személyesen még eccer se találkoztunk) csak mert ő kérte.. tényleg naív vagyok :( de ez változni fog! na am visszakanyarodva arra a kis"meglepire" hát szépen kiakadtam rajta :/ megesküdtem h én azt a képet többet nem akarom látni,elakarom felejteni. mondtam a Rolinak h törölje ő meg végig csak azt kérdezgette h mibajom lett hirtelen... ő nemérti :( 

(0:41) EgOmajooom:P:de most min akadtál ki?:P
(0:41) • Melltartócsóró:töröld azta képet:_
(0:42) EgOmajooom:P:igen?
(0:42) • Melltartócsóró:igen
(0:43) EgOmajooom:P:de min akadtál ki?
(0:44) • Melltartócsóró:töröld a képet csk annyi

ezek után mondtam h megyek aludni. Visszase írta h szia :/ meg ma is mikor fenn volt msnen rám se írt.. pedig eddig mindig amint beléptem jött az üzije (: de most nem..
mind1 miatta nemfogok úgy bánkódni.. nemis ismertem úgy meg nem is jártunk ugyh Happy vok továbra is.. azthiszem :/


Ma fél11kor keltem. Hallottam h a Nándi kiabál de nemvolt kedvem felkelni.Ugyh még visszacsuktam a szemem. Mikor lementem a konyhába anyuék mondták h volt itt a Niki. Kérdeztem h miért és mondták h ment a fodrászhoz meg vele volt a Dávid is.. gyorsan felrohantam szobába felöltöztem fésülködés ami papucsot értem felvettem és rohantam is a fodrász felé. Persze anyától előtte megint megkaptam a szemrehányást mint tegnap reggel is h minek kell nekem is ott lenni miközben a Niki haját csinálják. Énmeg visszaszóltam neki h mert a Nikcsu is ottvolt mikor az enyémet csinálták és énis megígértem neki h elkísérem :) ugyh futottam ahogy tudtam (a mini tűsarkú papucsba xD) Sikeresen odaértem..sőt míg elkészült még várhattunk a Dáviddal több mint 1 órát :Dde megérte :P nagyon fain lett Nikibabám haja^^ egyemmegcsapjamleésszedjemleróla:D
csinike :D kis szőke picsa xDXD Utána ugyvolt h három körül megyek Dykához de az elmaradt mert nagyon neméreztem jól magam :S asszem sikeresen megfáztam :S:S ugy itthon maradtam végül. ..Nah igen aztán itthon olyan délután körül elkapott vmi és fogtam egy füzetet teli irogattam idézetekkel meg nyomtattam ki ilyen kis történeteket és azokat ragasztgattam bele :D Egész délután EMO oldalakat nézegettem meg EmO dolgokat :)) én szeretem.. :] MOst nemolyan rég meg rajzoltam :)sztem azis aranyos lett..ilyen chibi féle egy emo lány és fiú x) ariiii xPP
Aztán most ittvok.. Roli nemír,Zsoltinak írtam még d.u. h boldog névnapot arra visszais írta h köszi..azt ennyi.. :/ , attán Andy sztem kockul Metinen,kuzin nemtom szal magyarul most magam vok :// de ez vhogy most nemis olyan rossz =) elmerülök a gondolataimban meg zenét hallgatok közben (ez alap^^) ... és kész =D
.ennyivoltam mára :)


TheEnd.

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr141910624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása