máj
18

Esős napok :S

Címkék: blog napjaim barátok suli plurk | Szerző: ♥Łau♥ | 8:57 pm

Jeleeen! :P 
Már 3-4 napja megállás nélkül esik az eső. Vagyis most már elállt,de kitudja lehet h éjjel megint rákezd -.- Amúgy meg a Tölgyfa presszóra tegnap vagy vasárnap éjjel rádőlt egy tölgyfa (xd irónikus) meg több utcában is levolt szakadva pár kábel :/ Bnőm is mikor ment reggel ha jóltudom.. ott hevert az uton egy vezeték aminek a vége pont belelógott a vízbe :S meg majdnemhogy mellette dőlt ki egy fa,szerencse hogy nem felé :/ Szal cudar világ volt ... a mellettünk lévő faluka betört a víz,Bodajkon a vasút környékén,Balinka megközelíthetetlen, és Igar felé sem lehet elmenni.. Nálunk a széchenyi utca felől jött a víz.. a Vágóhídnál is már rakták a homokzsákokat h ne jöjjön tovább a víz. Azonkívül akik abban az utcában laknak azok kötül úgyvolt hogy pár embert kiköltöztetnek ideiglenesen a Művelődési házba >< mert az ottani házaknál már a kert uszott :S király.. Én tegnap nem voltam suliban mert anya hazatelefonált a mamának a munkahelyéről h ink maradjunk aznap itthon mert nagyon erősen fúj a szél meghát ő is látta mi lett a presszóval :/ ahhoz képest h rádőlt a fa és lett rajta egy nagy lyuk ez nem zavartatott úgy különösebben senkit, mivel ha ráesett a tölgy ha nem akkor is nyitva volt xD Meg tökjó volt mikor tegnap unalmamban már odajutottam h simsezek erre negyed órára rá elment az áram -.-"
Magyarul tegnap egész nap nem volt a környéken áram.. de az alsó és felső faluvégen meg a boltban volt :/ kibaszás >_<' este fél 9 fele jött vissza..  -.-""  Se tv se zene se gép.. azthittem falnak megyek.. és még telóm is levolt merülve.. ááá xD ekkora balszerencse :S 
Ma viszont már mentem suliba :D és ugyebár már villany is volt ^^ kitudtam végre vasalni a hajam is :P yeah! :D Aztán mi volt még.. hmm .. ja igen.. mint kiderült ma kilencre kellett volna menni :/ de ezt nekem elfelejtették említeni xD sebaj :D a Barbi meg a Koroncz már ottvoltak :D az viszont tökjó volt h épp odaértem és lepakoltam erre érzem h kicsatolódott a melltartóm -.- baszuuus.. hülye vacak xS Magyarórán meg 102 kiskutyát néztünk xD ugyh tökjó volt ez a nap :D:D itthon gép,plörk ésatöbbi ;) beszéltem a Rolikával is meg az Andrissal pár mondatot mert ő meg ment matekra :D meg most a Botonddal dumálgatok ^^ végül a Zoli (Sasuke) plörkös haverom meg bejelölt myvipen ismerősnek :O x) egyre több haverom lesz n_n dejóóó ♥.♥


Nos ennyi lenne mára :D Pááááááás ^.^
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr762013949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása