máj
2

Tegnap volt május elseje.
A 10 órási busszal mentem be Szanihoz a szülinapját megünnepelni :D Keri anyum megint nagyon finom kajákat csinált :P Jól teli is ettem magam xD utána meg jött az a szitu hogy én most mozdulni se birok xDxD Szancsival még lenéztük a majálisra is, de ahelyett h a tömegen küzdöttük volna át magunkat ink. elmentünk egyet sétálni a tó körül :) Volt egy futónő aki vagy 5x ment el mellettünk :| XD mire mi egyszer körbeértük a tavat ő már vagy 5x-6x körbefutotta :O tudod ki futna ennyit.. o.O Aztán még visszamentük hozzájuk,végül ugyvolt h lehozzuk a Szani kutyiját a Pepit, meg közben elmegyünk venni üditőt és engem meg visszakísérnek utána a Plázáig :D Kicsit később de odaértünk a plázához :) Akkor lehetett olyan 5 óra körül. Felhívtam kuzint h otthon van-e már mert közben a tótinál volt. Meg mondtam neki h akk legyen a ház előtt mert nemsokára ottvok :D Hát nem volt ott -.- ugyh megint felhívtam és mondta h ottvan a pályán.. Jólvan mondom akk gyere ide! XD nemsokkal utána már jött is ^^ Tiszta kerge volt xDxD Felmentünk hozzájuk aztán beszélgettünk meg mikin a tótival is beszélt kuzin :D Utána megjött a Szandra.. (kuzin huga) tök természetesen viselkedett,és nem is látszott rajta hogy még fújna rám o.O .. utána meg, mert megígérte kuzin h visszakísér keresztanyumékig.. de előtte meg beszélgettem egy kicsit a szobában a Szandrával is és akkor mikor készülödtem hogy megyek mondta a Bazsinak h maradjon majd ő elkisér..:O
kérdezte a Bazsi h akk milegyen.. ki kisérje, mert neki mind1 .. nem akartam senkit se megbántani ugyh mondtam h nekem is mind1.. magyarul maradt a Szandra :/ Egész jól elbeszélgettünk útközben,meg feljött Szaniékhoz is velem amíg gyors elköszöntem kerianyumtól, meg addigra már hazaért az Ati is ugyh tőle is elköszöntem. meg persze Szancsitól is ^^ Utána a Szandra meg elkísért még a buszra is :O naja a busz.. xD a 7:10-es busszal jöttem volna haza,de abból a 8:40-es lett xD  ...
hazafelé meg felhívtam Andit és meséltem neki mi volt.. Hát kb ő is úgy ledöbbent mint én.
Itthon is meséltem anyunak,mamának..este még voltam kicsit msnen is, ottis beszéltem a Szandrával o.O aztán olyan éjfél körül mentem aludni :)

Ma reggel olyan nyolc körül kelhettem arra hogy a hugaim megint a szobámban vannak és gépeznek -.- és közben össze is vesztek valamin -.-" jó kis ébresztő :S
Utána mama mondta h szaladjak el a boltba pár cuccért de semmi kedvem nemvolt.. végül mégis elmentem.. xD Vettem magamnak zöldteát :P tökjó itthon senki se szereti rajtam kívül *háhá* :D Nestea - Vitao :P Naszal itthon msnezgettem az Andrissal meg utána felhívtam kuzint h akkor kimenjek-e eléjük a buszra mivel tegnap mondta h jönnek le, és mennek a temetőbe utána meg majd benéznek ide is :D Mikor felvette tök kómás hangja volt XD szegény akkor ébredezett.. na igen hát nem kellett kimennem eléjük a buszra mivel kocsival jöttek.. Nemsokkal ezután Bazsi feljött msnre is.. ott is mondtam neki h bocsi ha felébresztettem. :) kell neki nemtom meddig bulizni XD a lökedék reggel 7 körül ért haza -.- na grat.. XD ezután gyors rendet raktam a szobámban.. meg neten nézegettem ilyen tök csini frizurákat :P Fél öt körül jöttek Kuzinék.. jött a Bazsi, meg anyuja,nővére a Kriszti meg a pasija a "Pinyó". :D Pinyó amint rámnézett  jeccó neked is kivan szívva a nyakad? (mivel ilyen kis tavaszi sál volt rajtam :D) mondom nem,dehogy is XD (főleg h pasim sincs -.-nemis volt :(.. ) először nem értettem mért mondta ezt de aztán amint belépett az ajtón kuzin is.. leesett... a nyakán bal oldalt ott díszelgett egy szép nagy lila folt.. hát igen, nehéz felfognm hogy ő már nem az a fiú akivel fogócskázni szoktam meg labdázni.. hanem már kezd felnőni.. =( és ez egy kicsit számomra rossz érzés.. lehet h csak azért mert nekem még barátom se volt.. vagy mert ebből kifolyólag még a csókig sem jutottam el.. nemtudom :/ meg mikor ittvan, és az anyuja meg nővére stb is vele tart olyan furán viselkedik.. vagyis számomra furán.. pl tegnap is sokkal másabb volt :/ hmm.. én ezt már totál nemértem.. meg közben eszembe jutottak Zsoltival kapcsolatos dolgok is.. :( már tegnap is gondolkodtam ezen.. meg persze ma is.. nagyon hiányzik :'( akárhogy is próbálom elfelejteni.. nemsikerül..pedig nem is jártunk,egyszer mentünk le kézenfogva a buszmegbe.. aztán annyi. de az nagyon belém vésődött :/ jó tudom hülye vagyok.. ő nem is akar tőlem már semmit,lehet h már rég elfelejtett meg már azis lehet h van neki más...

Szeretnélek szeretni,
S szorosan magamhoz ölelni.
Szeretnék repülni,
Hozzád egyre közelebb, s tudtodra adni,
Én soha nem fogom feladni!...

Naja ma költöttem.. nem valami nagy cucc de nem is az volt vele a célom.. csak már úgy éreztem muszály valamit írnom.. :)
Am már totál nem értem mi van.. -.- mert ha arra gondolok h kuzin más lánnyal.. szal ja, akkor kicsit elszomorodom.. de ha a Zsoltira gondolok meg az elmúlt hónapokra is akkor se vok vmi túlzottan hapyy.. összezavarodtam.. kavarognak bennem az érzések,és nemtudom eldönteni meik az igazi...:/ háát ezvan..
De holnap megpróbálok jobban kinézni.. nem akarom h az Andy vagy bárki más miattam legyen szomorú.. ugyh előre a happységért xP
és erre egy idézet...

 
"Felkelsz, és az arcodra egy mosolyt festesz, hisz ez is kell a mindennapos jelmezedhez .." :-)
Van benne igazság .. :) nah de megyek :D nem rabolom tovább senki idejét.. mondjuk lehet h amúgy se raboltam mivel kitudja lehet h senki sem olvassa a blogot Xd ugyh jóformán csak magammal beszélgetek :D de segááz x) 

De azért pusztóóók:D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr551969460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása