jún
14

Most június 10-11.-én volt az osztálykirándulásunk Sopronban :) 
De előtte még megálltunk Fertődön is :D Ott megnéztük a Nemzeti Parkot, meg az Eszterházy-kastélyt ^^ végül olyan 3 óra körül elindultunk Sopron felé a szálláshelyre :D
Aznap nagyon sokat ökörködtünk :P a fiúk még hajnali 3 körül is kinnt rohangáltak a lányok házánál lepedőben xD mi meg kicsit megszívtuk mert Nóra néni velünk aludt egy házban és ha hallott valamit egyből feljött h megnézze mi van és h villanyoltás meg stb -.-" Én meg Andy egy szobába kerültünk.Mellettünk lévő szobában csak a Richter aludt, az erkélyre nyiló szobában meg a Dóri,Angéla,Barbi,Erika :) Niki meg természetesen erre a kirándulásra sem jött el :S Éjjel átmentünk Dóriék szobájába :D Andy befeküdt az Angi mellé, én meg "anyukám" (a Barbi) mellé :D:D végül elkapott a röhögőgörcs xD és Barbi a végén már ha röhögtem annyit mondott h "a párnába!! hallod a párnába röhögj!! xD" ... mivel nem akartuk h Nóresz meghallja :P De végül mégis feljött és visszaküldött minket a helyünkre :/
Utána próbáltunk szökni xD az ablakunkon volt egy szúnyogháló..amin alig lehetett átlátni -.- Andy meg erre nekiállt leszedni xD az egyik sarkát szépen fel is szedte o.O de legalább kiláttunk xP közben a Csizit hívogattuk hogy mit csinálnak :) meg mondtuk h jöjjenek az ablak alá.. :D meg még az egy szobával arrébb lévő anyukámat is hivogattuk XD jó volt :P össz-vissz aludtunk talán 2 órát >.< de fiúk közül volt olyan aki egyáltalán nem is aludt egész éjjel O.O ez hazafelé meg is látszott XD az egész társaság kidőlt a buszon XP 
Végül még kicsit idekeverem a ballagást is :) ...
Anyuék amíg nem voltam itthon, pénteken reggel feladták a meghívókat :D Apu ma hívott is h megkapta :) Én meg ezután felhívtam kuzint is, hogy ő is megkapta-e.. kétszer csörgettem, de nem vette fel :/ végül ma, mikor Andykánál voltam akkor is megpróbáltam és sikerült ^^ csak nemtudja h megkapta-e a levelet mert ma még nem nagyon volt otthon vagy mi :/ mert Gárdonyban van o.O .. meg hogy nyugodjak meg :) el fog jönni a ballagásra, nem fogja kihagyni ^^ és még a dátumra meg az időre is emlékezett :3 jajj de örültem :D azt hittem h már rég elfelejtette azt mikor megírtam neki msnen az időpontot.. de nem *w* emlékezett rá :P meg megint elkérte Tóti is tőle a telefont, és vele is beszéltem pár szót :D jóvolt ;) ..

végül egy jó kis zene :P  ezt hallgattuk Andyval is útközben :D (kiránduláson)


XoxO (K)

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr812081448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása