máj
23

Pontosabban az osztálytársam a Nagy -.-"
Szerdán átjött, és hozta a hugát. (mivel a huga meg az én hugaim jóban vannak :S )
Nah szal.. erre feljött a szobámba mikor én épp a Rebivel dumálgattam msnen és elkezdi olvasni h miket irogattunk >< és még bele is irogatott :@ azthittem megfojtom x(
Meg utána a Zolival is elkezdtünk dumálgatni és abba is belepofázott.. már alig vártam h haza húzzon xS ..
másnap.. Kerültünk Andyval meg Nikivel a focipálya felé és kilyukadtunk a Diós utcánál :D
és vajon ki volt még ott rajtunk kívül?!!ohh..hát persze h ő -.- megint elkezdett nekem magyarázni,meg h majd hozza a hugát.. na még csak az kéne >( megmondtam neki tisztán és érthetően ott helyben h HANYAGOLJON!!!! :@ mert már elegem van belőle.
Erre.. tegnap,pénteken Kati néni bejött német óra előtt /asszem,mind1 is.. / és mondta h szerdán a kompetencia felmérésnél kinek ki lesz a padtársa.. névsor szerint mentünk.. és kit kaptam???!! na kit!!!!!!! :@:@ ... -.-" meg még ballagáson is vele kell majd kivonulnom,mert Dórikáék eldöntötték h mivel a Barbika levert egy hisztit h ő nem megy vele akkor szenvedjen a Klaus.. ugyis ő nem szól semmit.. persze b+! hova szóljak! 1 ember szava mit ér több mint 10 ember ellen >_<' 
Amint hazaértem megmondtam anyának és a mamának is hogy én következő hétre "lebetegszem".. nem elég h vele kell ballagáson is kijönnöm,még mellettem is üljön,meg ott pofázzon mikor épp írni akarok??!!! na azt már NEM!!!!!! nem fogok elmenni.. nem érdekel! Ezen a hülye felmérőn úgyse múlik semmi! én meg idén nem leszek "kísérleti nyúl" hogy kitöltögessem nekik a hülye feladataikat :@ ennyih!! kész végeztem.. már nem bírom sokáig idegileg evvel a hülye fogyatékos gyerekkel. Órákon is folyton hülyeségeket dumál és megállás nélkül pofázik!Aztán meg persze h mi szívjuk helyette is :S :@ hülye disznóó!!
Csak menjek már el innen >< össz-vissz két embert fogok innen hiányolni.. Niki,Andy.. senki más! A Richter is remélem jólmegszívja.. lópofa -.-" wáááhh .. kivagyok totál idegileg..
megyek is mert mindjárt felrobbanok.. pápuszi (K)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr582024217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása