feb
25

Tegnap este megint éjfélig fennt voltam :/ olvastam meg neteztem :$
Aztán még nem volt kész a töri és nyelvtan lecim meg németre se tanultam vmi sokat ezért beállítottam a telefonom ébresztőjét hajnali ötre.
Jah,fel is keltem öt órakor, és erre visszaaludtam mert annyira fáradt voltam h nembírtam felkelni. Anya keltett félnyolckor. Időm még volt h elkészüljek hiszen nálunk nyolcórakor van a sorakozó,csakh szinte semmien leckém sem volt kész :S ezért anyunak aztmondtam h még átnézem a németet mivel TZ lesz. Magyarul nem mentem be első órára, úgy gondoltam ugyis magyarral kezdünk és azon meg nemcsinálunk semmi lényegeset. Miután anya elment a hugaimmal ( Vikikét vitte a suliba, visszafelé jövet meg a patit az oviba..) addig én szépen megcsináltam a töri vázlatot (ami nemis lett olyan szép :S ) aztán elpakoltam a tatyómba :D
8:55 körül elindultam a suliba :D olyan 9:05-re kb oda is értem :D és közben leesett azis h mivel pár hete meg lettek cserélve az órák, ezértmost nem magyar hanem német óra volt az első :S ha úgyvesszük asszem megúsztam egy TZ-t XD nah szal bementem a terembe..meglepííí -_-" a hülye osztálytársam a Nagy ott terpeszkedett az óriási hátsójával a helyemen és a padomra meg oda volt baszva a kajája meg a szemete -.-" *robbanás veszély!*
Mikor végre elhúzott onnan letakarítottam a padom és lehuppantam a székemre. Úgy érzetem menten elalszom :S amint leültem betoppant a Csizi is.. ugylátszik ma nemcsak én "aludtam el" xD Mint kiderült a Csizi téll elaludt és csak a 8:40-el tudott jönni :/
Nos hát.. a reggeli "műsor" után szokáshoz híven a Nikivel hülyültem,meg most a Csiz kapucniját huzkodtam xDxDxD szegényt már biztos idegesítette xD segáz! :D
Hazafelé is jókat dumáltunk a többiekkel :) (Tomi,Koroncz,Csizi,Nagy,Niki)
Hazaérve közöltem a mamával azt a nagy hírt h kitalálták tanárok "a holnapi bulira mindenkinek kel hoznia 200 ft belépődíjat...-.-" " és itt dőlt el az h én nem megyek... :(
Annyi h holnap félháromkor a Badáékkal felmegyek a suliba és segítek nekik rendbe tenni a termet aztán ha elkészültünk jövök is haza :S mind1...ezvan :/
Hát mára egyenlőre ennyi :D pusszih nektek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr541790029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása