máj
7

Hát ugyebár volt egy olyan tervem h ismét összejövök a Zsoltival vagy barátok leszünk..
Lehet h ez a barátok leszünk dolog ugy ahogy bejött de az már biztos h többé nem fogunk se kézenfogva járkálni se más egyéb..
De viszont vissza is szereztem idő közben egy régi barátot :D ugy-ahogy ^^"
Pár hete "összekaptam" kicsit Rolikával, és tegnap meg ügyeskedtem kicsit.. :P [titok mit ;)] és rám írt :O :D:D nagyon örültem neki ^^ jót beszélgettünk :) de aztán mennie kellett aludni :] Meg tegnap este Rolikával besz közben ráírtam a Zsoltira is.. vele is beszélgettem , aztán ő ment fürödni énmeg aludni xd
Ma a suliban nem volt semmi érdekes. Megint elmaradt egy órám xD mondjuk tegnap meg kettő is >.< :P ugyh csütörtök-pénteken csak 4 órám volt ^^ ohhyeee :P matek órán Nóresz megint kiakadt -.-" utána biosz :P azt szeressem x3 rajzolgattam órán xD meg egyszer tanár felkért h olvassak aztán ennyi :D németet végig beszélgettük xP rajzból meg csak az egyik óra volt ugyebár megtartva *3* ugyh az alatt az egy óra alatt meg festettünk :D   
Itthon gyors megkajáltam meg beszéltem kicsit anyuval meg mamámmal, aztán irány a gép xP msnen szintén ráírtam Zsoltira.. meg őő Zolikára :D akit plurk.com.ról vettem fel ^^ de sztem nagyon jó fej :D:D visszatérve... Zsolti közben újra rakta az msn-t mert szarakodott neki, utána még beszéltem vele pár sort és írta h pill erre rá lelépett.. -.-
még annyi se h szia -.-" mind1.. azért jófej volt ma is :D csak kezdek már bizonytalan lenni a Zsolti üggyel kapcsolatban.. hisz már kijelentette múltkor h ő nem akar tőlem semmit (T.T) és ezt el kell fogadnom ha tetszik ha nem..  közben még felvett msnre a Nagy Zoli is -.-" megint jött az h én honnan ismerem (mivel felvilágosítottam h én már egy ideje ismerem..stb) és megint el magyaráztam neki részletesen... egy időben ide járt suliba ahová énis járok + anyum ismeri az ő anyját. -.- fárasztó xD
Most nemrég meg jött az én drága barátom^^ Rolikaaa. :D akivel tegnap kezdtem el újra dumcsizni :P életmentő ** xd Andykával meg Skypon dumálgattam xd Lexy babámmal is beszéltem ma pár sort ugyh tiszta jó :D
Bár ez a pasi ügy kiakaszt.. szeretem a Zsoltit vagyis jólenne megint úgy lenni mint régen,de közben szimpatizálok a Rolival is >.< ááá
hát igen az élet nem "tündérmese".. nincs az h nah bajba kerül a kiskirálylány és eljön érte a szőke herceg .. :/ a fehér lovat ki ne hagyjuk.. x) hát ez van.. a bizarr valóság :/ ezt kell szeretni :) de egyszer majd remélem tényleg lesz egy olyan barátom aki tényleg szeret és én viszont x3 jólesz ^^ addig is várunk.. :P
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr391982203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása