máj
31

1 hete írtam utoljára.. o.O hoppá xD
Pótoljuk^^
Múlthéten ugyebár nem voltam suliban. Először nem volt am semmi bajom csak itthon voltam "betegszabin" hugaimmal együtt (mondjuk ők akkor már lütyik voltak). De szerdán már kezdtem rosszul érezni magam.Sikeresen utolért engem is a nátha :S Pénteken visszamentünk dokihoz, és mondta h már csak kicsit piros a tokunk, de am már nyugodtan mehetünk hétfőn suliba/oviba. Pechemre szombaton már elkezdtem köhögni is -.- szedtem köptetőt meg Coldrexet..azok kicsit segítettek :) 
Meg Andris mondta h majd jön le következő hétvégén.. énmeg kérdeztem tőle h melyik nap, mert ugyebár az Andyval meg mi szombaton megyünk a DRV-s napra. Mint kiderült ő is pont szombaton jön :O Juniálisra.. tartanak baranta bemutatót..  Andynak is szóltunk, és mondta h majd megkérdezi szüleit mi lenne ha most ő nem menne DRV-s napra, hanem kimennénk Juniálisra,mert jön az Andris is. Meg lesz ilyen mezőszépe nemtom mi is :D hogy a "harcosok" (köztük Andris is) kiválasztanak a közönségből egy-egy lányt. :D végülis csak annyi h odaállnak a többi "mezőszépe" mellé :) és nem kell am semmit sem csinálniuk.. :] de azért biztos jó lehet.. Szal Andykával is megbeszéltük hogy majd akkor eldöntjük mi legyen...
másnap este (vasárnap) mikor Andy is feljött msnre csináltam konferenciát, és ott mondta h "Klaus döntsd el hogy hová szeretnél menni, ..helyettem már eldöntötték.." :( magyarul anyuja jól lebaszta h ezt meg merte kérdezni :( szegény Andy.. elveszik az életét a szülei jóformán :S Olyan rossz ezt látni.. tegnap már nekem is sírhatnékom volt :'( főleg h tudom h nem tehetek semmit.. T.T
Hát most rajtam a sor.. van pár napom h eldöntsem hová megyek.. úgy szeretnék menni Juniálisra megnézni Andrisékat.. de közben nem akarom magára hagyni Andyt sem :'( (...)
Ma már mentem suliba. Na vajon mi volt matekon?! Persze hogy témazáró O.O és Niki ezt elfelejtette nekem megemlíteni -.- utána meg még avval szivatott h fizikából is doga vagy felelés lesz Ô.Ô  az hiányzott volna még :O ..
Meg mint kiderült Kati néni nem jön velünk osztálykirándulásra :( pedig ő a legjobb tanár..és olyan jó lett volna. Mindenki annyira örült hogy ő fog Nóreszen kívül még jönni.. de mint kiderült mégsem.. azt mondta hogy nem miattunk van.De nem is akar most senkit szidni, viszont nála is van határ.. Kérdeztük tőle h mi volt.. "majd egyszer elmondom nektek :) de most nem.. és ezt a témát Nóra néni előtt kérlek ne hozzátok fel.. " 
Magyarul az a hülye hárpia biztos beszólt valamit Kati néninek :@ annyira utáljuk már.. szipirtyó.. az ellenségeiként kezel minket is O.O -.-" nem normális az a nő -.-
Előre sajnálom a következő osztályát. >.<"

Am most döbbentem rá milyen gyorsan elment ez a hónap is.. már csak 2 hét és végleg elválok a mostani osztályomtól :( olyan rossz érzés.. van akitől örülök h megszabadulok, de azért nagyon hiányozni fognak ** bármennyire idegesítőek is voltak :) Két ember nagyon fog hiányozni.. Nikikém és Andykám ^^
Rossz érzéssel tölt el ha csak arra gondolok h az a 8 év ilyen gyorsan véget ért,és hogy különválunk. Már nem találkozunk minden nap,nem ugrathatjuk egymást hülye poénokkal, meg nem szekálhatjuk egymást :) 
Hiányozni fognak..  T.T
                                 ♥8.osztály♥ 2002-2010*
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr842045140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása