már
3

Hello Ererybody!!! :)
Végre eljött a várva várt tavasz!!!! x3 :P itt nálunk már három napja,azaz tavasz első napja óta tökjó idők járnak xP hehe^^
Nah szal de, hogy eltérjünk kicsit a csupahappy időjárás jelentéstől inkább levezetem nektek az elmúlt pár napot :D
Hátőőő... nos hétfő... hát már dunsztom sincs mivolt akkor xDDD deh! megvan:P tesióra előtt vettem a büfébe egy kisdobozos üccsit amihez egy tök muris szivószál volt x] vagyis sztem :D nah szal mutattam barátnőmnek xD erre megint megkaptam a beszólást h perverz vagyok! xDxDxD (nemis blll!) aztán kivánszorogtunk az öltözőből a folyósora, ottmeg a poroltót v mi a tökömet piszkálta erre hirtelen jeccó h nézzek oda... -_- odanéztem, Niki meg vigyorogva mutogatja nekem a készülékből kilógó csőféleséget xDDD megh képzeljek annak a helyére vmi mást -.-" XD (na igen... ki a perverz??!! nemén! xD) Jajj Nikcs -.-"" xDDD
Szal az megmaradt. Már három napja jönnek nekem a szívószállal meg a poroltócsővel -.- köszi xDD Niki megfojtalak!!! ;D
Aztán...kedd.:
Megírtam az a k*rva matek TZ-t amit már ezer éve írtak a többiek, csak én, a Niki meg a Richter akkor pont betegek voltunk ... "betegek" xDxDxD vagyis én téll azvoltam..(A)(A) x)
Lóf*szt nemtudtam belőle de segáz! xD anyának is mondtam h mi a helyzet aszonta' még úgyis van időm kijavítani... * helyes x) énis pont így gondolom! xP *
Keddinappal kapcsolatban nagyjából ennyi :D
Attán...hát ma! :D
Első óra matek -.-" Nóresz megin tiszta hülye 8-| király -_- ... lépjünk tovább...
Biosz... kapartunk,kapartunk,kapartunk xDD uncsi ...  továááább!
Kémia...óra elején befejeztük a biológiát xD attán összefoglaltunk *márha azt lehet annak mondani* ...
Kornyikaaaaa x))* sáláláááááá* énekeltünk ^^ a mai nap egyetlen olyan órája ami még számomra elviselhető xDDD :P
Végül tesi :S Kosaraztunk :S:S fiúk meg kizúztak focizni :P szal lányok bennt ,fiúk kinnt xDD *juppíjájé* szabadfoglalkozás féleség van ienkor ami tökjóóó :P 
nemkell futni,szekrényt ugrani,meg egyéb nekem nemteccő dolgot tenni XD
Órák vége...GO HAZA!!! :D:D Itthon kaja, aztán be a gép elé :D:D 
Jah meg ma shuleba gondolkodtam a Csizin is :/ deee azt majd később leírom x) 
 

Most pápá vaaan^^pusszcső (K)(L)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr551806232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása