ápr
5

Hallihóóóóóó!! :D
Mindenkinek Boldog Nyuszikát kívánok :))
Meg persze lánytársaknak sok locsolót xD
..Ne csak én szenvedjek >.< xD

ÉÉÉés egy Locsolóversike:..

 

Rózsa, rózsa szép virágszál,
Szálló szélben hajladozzál.
Napsütésben nyiladozzál,
Meglocsollak, illatozzál.

(fuuu illatozok az tuti..) -.-

Nade térjünk az iromány részre... :P

Az elmúlt kétnap a semmiről szólt..Halálra untam magam itthon :/ Aztmondták a Kubiék tegnap h a Lexy ittvan csurgón,én meg egy csomószor hivogattam h nincs-e kedve kijönni sétálni egyet. Mikor vagy 20x csörgettem visszahívott.Kiderült h nincs is itt hanem IFI-n volt -.- Meg h kimondta azt nekem h ő most ittvan,mert majd holnap fog lejönni.. -.-"király.. Egész nap zenét hallgattam, meg a mvipem bámultam :/ tegnap lejöttek a Jociék is de hát velük meg nemtok ellenni.. hiszen nem én korosztályom. Huszonévesek.pff.
Még a Fruzsival se vagyok úgy el. Sokkal jobban szerettem az Emit,sőt még a mai napig is jobban szeretem,meg vele eltudtam hülyéskedni,de a Fruzsi az meg már olyan komolyabb személyiség vagyis nálam biztos komolyabb :// A Pityu is ittvolt, de ő meg pia pia pia -.- meg a Kubival voltak kinn a bódéjnál.. "házipatika" -.-""
Szal emésztett az unalom egész nap.
Ha minden igaz ma jön le a Lexy. Remélem..
Am Kellemes szakadó esős húsvéthétfőt! xDD Igen!Szakad nálunk az eső XDDD
Azthittem h akkor nem is fog senki jönni locsolni de elszóltam magam -_- mint mindig :'D
Jött a Rigó a tesójával meg egy másik sráccal aki nemtudom h kicsoda :/ de viszont kicsit Taylor-os volt XDD vagyis sztem :P Mind a hárman lekölniztek -.- jájj (de legalább nem a hajamra kaptam xD azkéne még..) Anya meg csak egyszer kapott.. a kis piszok >.< x'D
Idén nemjött be a lefizetem a locsolókat dolog ... :S a franc! =D de azért kaptak 100-100 ft-ot XD Roli meg jeccó msnen h reméli h vödörrel jöttek..na kössz mondom XD
Úgytervezem h majd szerdán viszek csokit az én kicsi osztályomnak (x A fiúk kapnak piros tojást :P (azért mert legalább ők megkíméltek a kölnitől xD jutalooom)


Bazz nagyon esik.. o.O így ha jön a Szancsi nemtudunk elmenni sétálni T.T nemáááá
Állj el eső!!!! >.< léccilécci! **
Ésmost várok... el áll.e az eső + jön.e a Lexy :/ hmmm.. addig is AufWiedersehen! ^^
...
TheEnd
.
                                           

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr381895932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása