ápr
20

A mai nap nagyon nagyon létfontosságúúú!! :D
Kezdem az elején..
Ma suliban nemvolt semmi extra.
Magyar1 :nyelvtanoztunk
Magyar2:videót néztünk.. megint vmi régi filmet -.-
Média:vázlatot irtunk meg volt egy kis ofő is :D
Német:mf-be csináltunk feladatokat :) 
Végül..
Info:ballagásra néztünk különböző dalokat youtuben ^^
éééés mostjön az a bizonyos rész...
mikor épp kiértünk teleházból Niki elkérte telóm..utána visszaadta mert jött egy smsem a Szancsitól :O :D Nézem nézem... "vajon mit irhatott? o.O "
Hirtelen!...
"Jézusom,úristen..." FELVETTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
Felvettek az 1.Istvánba!!!!!!!!!!! :O 
Andy is Niki is gratulált sőt még Csizi is :D:D Hazafelé végig ezt hajtogattam, sőt mégegyszer elolvastam az sms-t... "lehet h csak képzelődtem.." xD
De nem!!! és tényleg.. ÁÁÁÁÁÁÁ :D olyan happy vagyok ^^ egy suliba fogok járni Szancsikámmal ^.^jujjdejóóó
Itthon anyuéknak is elmeséltem,bár először Nándihoz mentem oda :P aki épp a sziklakertet csinálta :) 
Utána anyuék is elkezdtek faggatni :D Aztán rá pár percre anyának mennie kellett dolgozni :] aztán irtam vissza Lexynek h ez komoly??? :OOO és ő meg plurkre irta vissza h igen^^ wáááá ^^
IGENIGENIGEN^^ 260. helyről király vagyok ^^ xDxDxD bekerültem a 64-be :O :D:D:D
 

Most lépek^^ még röpködöm pár kört a lakásban is párszr még elmondogatom :D:D de segáááz *-* pusszim nektek :D


 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr51937128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása