ápr
17

Tegnap alias pénteken mentem suliba mivel akkor csinálták a tablóképeket :D
Mivel am egész héten itthon voltam mivel elkaptam vmi szépkis náthát -.-
Szal tegnap tökjó volt mert 10re kellett menni és nemvolt tanítás se :P annyi hogy megcsinálták tablóra a képeket meg csináltak csoportképet aztán viszontlát :DD
De ez is eltartott délig xD Andy meg kicsit kisminkelt a lány WCben Xd**Meg vagy 3x öltöztünk át -.- mert egyszert aztmondták a tanárok hogy a civilruhás képpel (csoportkép) kezdünk,ugyh öltözés (mivel ünneplőben mentem alapból)erre mire felértünk kiderült hogy a tablóképek lesznek először megcsinálva..nakössz :S akkor megint Go lányWC és öltözés... attán végre elkezdte csinálni képeket fényképész.. Fúú de nekem az a fotós nő már egyrejobban kezd nem szimpi lenni :S mikor épp rólam csinálta a képeket akkor is a Nikiék hülyültek énmeg mondtam nekik "kapjátok be" xD erre ő meg elkezd pattogni hogy egy lány hogy beszélhet így meg hogy ha akarok vmit is kezdeni az életben akkor nem így kéne beszélni de ha csak ennyi akarok lenni akkor ő nemszól bele -.-" már bocsánat de azért jött hogy engem oktasson avgy hogy megcsinálja azokat a vacak képeket?!! Látszik hogy Nóresz (ofő) ismerőse -_- hülyék! Az őskor ittmaradt hulladékai :@ :S:S xD Mind1 -.- Hazaértem mondtam anyuéknak is ők is csak mosolyogtak rajta :P Aztán anya negyed2 felé ment melózni, a Niki meg átjött 2 fele :D Simseztünk meeeeg mengnéztük a Lilo és Stich-et ^^ jujj de szeretem :P Meg Niki drága megengedte hogy piszkáljam a haját:P háháhá *-* Végül olyan 6 óra körül ment haza.. :/ Este felé meg lejött a sims2 szabadidő is amit töltöttem :D és aztis telepítettem x) kb hajnali 2ig nyomtam a simset xD x)) aztán csicsika ..

Ma megint simsel nyitottam. :$ :D
Közben meg megittam anya üccsijének a felét is amit mára meg holnapra vett xDDD
de...de.. a Pati is ihatott belőle (A):$  xP ugyh akkor énis :P
Délután hugijaim gépeztek énmeg lementem a konyhába és a mamával beszélgettünk :)
Nagyon jól eltudok beszélgetni a mamával :D egy csomó dologról :] pl most mesélt arról hogy neki mien volt még anno az éretségizés meg hogy mikor anya kicsi volt hová mentek nyaralni .. ilyesmi :D A nosztalgiázás után meg feljöttem a szobámba néztem mit csinálnak hugiék :D simseztek.. xD Énmeg addig is elterültem az ágyikómon :]] közben a Patival játszottam :D meg ijesztgettem x'D mikor már meguntam megkérdeztem a vikikét hogy ideülhetek-e. Kicsit énis simseztem, de picit elbasztam benne egy "kapcsolatot" (barátságot) és nem mentettem el ink a játékot de már nemvolt kedvem újrakezdeni se :// ugyh kiléptem. Most épp Plurkön vok :D meg közben megnéztem a Lexy blogját... nagyon jó lett ** írtam is megjegyzést az egyik bejegyzéséhez :) basszuuus xD regiznem kellett hogy tudjak komot irni XdxD szal mostmár ott is van egy blogom o.O csak épp nincs rajta semmi :'D segááz .. majd max irok rá pár dolgot aztán pápá :D:D 
De am marad ez :)) hmmm azthiszem most megyek még nézegetem kicsit plurköm aztán meg kis torna :P ugyh ...


Cíjjjasztoooooook
^^


 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr721930040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása