már
5

Ma reggel ismét a szokásos műsor volt. Felkeltem,matek lecit írtam aztán még elpakoltam sbstb és elmentem a suliba.
Nagynehezen túléltem azt az ötszem órát ami volt,aztán jöhettem is haza :)
Hazafelé egy csomót ökörködtünk :D Tomi lenyúlta az Andy táskájáról a kis cipőcskét (minitornacípő) ,de a Dyka észre se vette xD énmeg erre elkezdtem röhögni,Andy meg csak értetlenül nézett mindenkire h most mi a jó van xD Aztán leesett neki ;) utána próbálta kitalálni ki csórta el a kulcstartóját xDD végül mondtam neki h a Tomi volt :] közben a Tomi meg belerakta a csizi táskájának az üccsitartójába xP szal miközben Andy a Tomitól próbálta visszaszerezni,én észrevettem h már rég nem a Jencinél van xDD kicsórtam a Csizz tatyójából és elkezdtem az Andy felé futni mikor lerohant a "disznó" vagyis a Nagy és elakarta venni tőlem -.-" Háhááá! De sikerült odapasszolnom a Dikának mielőtt még a Bence agyon nyomott volna -.- mégcsak az kéne...
Utána mikor az Andytól meg a Csizitől elköszöntünk,én mentem tovább a Tomival,Bálinttal,meg a Koronczal... és persze...a Naggyal -.-"""
Egész úton vagy ütögetett,vagy épp beleakart lökni az árokba... *azéé köszi szépen...* -.- Végre ők is lekanyarodtak a kisközbe és én jöttem tovább egyedül ^^ ilyenkor mindig belemerülök a gondolataimba... szeretek arra a kis időre egyedül lenni :) senki sem akar belelökni az árokba,nem szólnak bele h mit csináljak és mit ne,nem kiabálnak velem és a többi :] Mostanában egyre többször szeretek egyedül lenni... :/
Az iskolát is nagyon megszerettem :D Rájöttem h ez a hely az ahová én menekülhetek az otthoni gondok elől. Ithon mindig olyan feszült a környezet. Ha nem a nevelőapám akkor anya a dilis, és akkor megint az van h belekötnek minden kis vacakba és ennek ugyebár mi vagyunk az "alanyai" :( és nekem az rohadtul szarul esik ha anya elkezd velem kiabálni :(( a nevelőapámat meg ugy levegőnek nézem ahogy van :P (utáloooooom)
Nos visszatérve a napomhoz...Andy délután olyan 5 körül áthozta a sims2-nek pár kiegészítőjét,és felraktuk a gépre :)
Meg lementem hozzá és odaadta a többit is :D Meg közben megmutatta a ruhákat amiket vettek ^^ tökjól néztek ki :P :D
Körülbelül olyan 7 óra körül értem haza.
Ideültem a géphez h feltegyem a simseket,de mikor a nagyvárosi életet akartam telepíteni...hát az nemjött össze :S nem akarja elindítani :S:S pedig crackkeltem is :S :(ez nemééér ... erre anya is feljön pattogni T.T hogy biztos megint elbasztam vmit a gépen, megint a hülye simsekkel,megh ez nem volt igy az nem volt így mielőtt felnem raktuk a játékot,éshogy biztos megint vírusos lett -.-" :( a hugaim is egyfolytában a szobámban lógtak, és mertem nekik szólni h húzzanak ki,megh ne sikitozzanak, erre anya rámordított h beszéljek velük normálisan...
hát bazz :@ ezekkel nemlehet már normálisan beszélni... hisz ők maguk sem azok -.- :@
Mind1...megvártam amíg anya lemegy, utána még kétszer megpróbáltam feltenni a játékot de nemsikerült :s *mind1 majd még próbálkozom... *
Utána felnéztem plurk-re, aztán meg kikötöttem itt :/
Hát szal mára ennyi emberek...

Jóéjt és szép álmokat :D pusszcsíííííí

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr181812505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása