máj
25

Pocsék hanulat

Címkék: blog suli depi plurk | Szerző: ♥Łau♥ | 12:07 pm

Tegnap este beszéltem kuzinnal..
megint kérdeztem mikor érne rá hogy odaadhassam neki a meghívót.. (ballagásra)
"nemtudom".. már 2 hete ez a nemtudom megy -.- kezd elegem lenni.. meg mondta h volt Seregélyesen.. kérdeztem mért? ..

(20:27) SpriteGirl • :és ott mijót csináltál? :))
(20:27) ßαzsι™(•̪●):hát az még nem neked valóXD
(20:28) SpriteGirl • :-.-"""""""""
kössz..
(20:28) ßαzsι™(•̪●):xD
(20:28) SpriteGirl • :bnő?
(20:28) ßαzsι™(•̪●):ahhaXD:D
(20:28) SpriteGirl • :ennyi..
(20:28) ßαzsι™(•̪●):fiatal vagy te még ahoz xD
(20:28) SpriteGirl • :a részletek nem érdekelnek..-.-
am is nem vagyok olyan kicsi!!!!
(20:29) ßαzsι™(•̪●):xD
ok
:D
bla bla bla.. -.-" mintha nem tudnám mit csináltak..
Kíváncsi vagyok evvel a Fruzsi csajjal meddig fogja bírni.. 8-) ebből is lesz 3 hónap mint Andykánál? -.- .. meg most a Szasza is.. "sógojnőm.." eddig meg még az Andynak lökte a jópofit.. jó örülök h mostmár ugyahogy jobban kijövünk a Szaszival,de van amit nem tudok elnézni,és ami irritál! ..
Meg miután leléptem msnről még megnéztem vipem, és vhogy kuzin adatlapján kötöttem ki végül :/ volt kinn neki 3 kép a bnőjéről meg amint épp smárolnak -.- "kicsimmel, édesemmel.. " jah..szal haggyuk.. meddig lesz kicsim meg édesem?!! xDD
meg megnéztem annak a csajnak az adatlapját is..  ott már síráshatáron voltam..
Zsoltival,Tótival.. T.T ha így belegondolok.. féltékeny vagyok.. nekem még egy közös képem sincs a Zsoltival.. és már nem is lesz :'(
Még msnen Roli megint elkezdte a hülyeségeit.. hogy csináljak neki képet megh üljek melltartóban -.- csakis.. haggyon már.. :)).. már boccs .. >.< birom meg minden, de azért nem fogok neki vetkőzni -.-" ne nézzen már ennyire naívnak ^^"
Ma nem mentem suliba.. anya mondta h itthon maradhatunk :)
mivel reggel megint szar idő volt és villámlott is.. és anya nem nagyon bírja ezeket, és persze félt is :D Ugyh hugaimmal együtt elmentünk dokihoz ^^ pénteken kell visszamennünk xD am dejó hogy nekem jóformán nincs semmi bajom xP imádom ezt a dokit xDD ééés találkoztunk dokinál az Emivel is ^^ drága nővérkém ♥.♥ még mindíg szúr a mellkasa :( .. mert mellhártya gyulladása van :S szegény :((.. 
mostmeg épp azon agyalok hogy írok egy levelet a Bazsinak.. meg elküldöm abban a meghívót is.. mivel folyton nemtudomozik -.- azthiszem tudom a címét is xD de az még nem 100% :$  :D majd utánanézek vhol ;) 
tegnap a plörköt is abbahagytam am egy darabig.. most úgy elment a kedvem mindentől :/ de majd hamarosan visszatérek oda is :P ugyh aki plörkös és olvassa annak...: nyugi visszatérek xDD
viszont most innen lépek.. :D persze nem végleg ^^
hanem most próbálok belemerülni a gondolataimba,és rendbe tenni a fejemben pár dolgot :) puszó *-*

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr672029831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása