ápr
26

Délután vagy 3és fél órán keresztül beszélgettünk msnen az Andrissal :)
Mostanában elég sűrűn rám szokott írni.. o.O nemértem... mindíg van egy olyan sejtésem h csak azért h szóljak Andynak h menjen fel msnre.. de aztán ez ugy köddé válik..hiszen ha csak ennyit akarna utána nem is beszélne velem tovább.. szal :D ez jóérzés ^^
Nem akarok én semmit az Andristól,sztem ő sem tőlem de viszont jó valakivel ,(aki épp nem lány) barátként beszélgetni :) és nem úgy hogy most nekem teccik és szeretnék vele járni vagy nemtom esetleg fordítva... nem.. ugy mint a jóbarátok :) és ez nagyon jólesik^^ hogy van egy ilyen fiú is az életemben.. akire nem úgy gondolok h rokonom,nem is szerelmemként hanem egy jóbarátként ** nemtudom hogy ő hogy van evvel de nekem ez a sajátos meglátásom és érzésem =) lehet néha hülyeségeket írogatok neki de ez velem jár xd tény és való .. ha szerelem ha barátság ha csak rokoni kapcsolat én fiúknál akkor is szégyenlősebb vagyok, vagy épp annyi hülyeséget összehordok hogy utána mér énis fogom a fejem mien gyagya voltam xD de ezeken a barátaim legtöbbször csak jót nevetnek :D akinek meg nemteccik ezvan =D tudom sajnálni xP
...

Ennyih. :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr561953455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása