máj
5

A "régi barát" szó alatt azt a fiút értem akivel december-januárban majdnem összejöttem de aztán mégse..
Nah szal.. január elsején már kézenfogva mentünk le a buszmegbe.. gondoltam végre egy fiú akivel megoszthatod bármit stbstb.. hát ez nem így lett >.<
Mivel január 2. hetében a barátnőmtől tudtam meg (mivel neki már elmondta a srác) hogy a Zsolti nem akar tőlem semmit.. hát ez nekem személy szerint kicsit gyanús volt :/ egyik héten még kézenfogva utána meg semmi -.-" és sejtem is hogy ennek mi volt az oka/okai..
1.unokahugom.. túlzott féltékenység,és össze is vesztem vele. vagyis ő kívánta nekem h dögöljek meg..
2.Nyomulás.. a legrosszabb dolog a világon. Már én is rájöttem.. túl sokszor írtam rá msnen is nem hagytam jóformán élni.. :$ meg mindíg találkozzunk ekkor-akkor.. szal szervezkedtem össze-vissza -.- beismerem.. (bár azokból a talikból nem lett semmi xd)
DE!
én még mindíg szeretem,és ragaszkodom hozzá :$ egy csomószor eszembejut a december :$ az volt a legjobb hónap... 2009 december :$ ^^
..és egyben a legrosszabb is ^^" sok jó emlék fűz a decemberen kívül a novemberhez és a január(elejéhez), de sok rossz is.. ebben a 2-3 hónapban többet sírtam mint talán azelőtt.. :/ mind1 .
nah szal.. lényeg a lényeg.. tegnap épp beszélgettem a Brigivel erről és pont akkor jelentkezett be msnen a Zsolti.. erre a Brigi elkezdett piszkálni h nah ne csak itt öntsem a lelkem hanem akkor tegyek is érte és írjak rá.. hát ráírtam..
-Szia :D
-Miujság?:D
-nem zavarok?
ennyi.. bevezetőnek pont elég xd de ezek után lefagytam.. semmi ihletem nem volt h mit írjak neki.. pedig aztán régen annyit hülyéskedtünk meg akár órákon át eltudtunk beszélgetni :D            "Klaus cica":$ *.* ->ezt most nem magyarázom ^^"
Visszatérve.. belémszorult a szó.. már Briggtől kértem ötletet mi a jót írjak neki..
jeccó h térjek a lényegre.. "és hogy állsz a csajokkal?:P" .. na mondom csakis xd
NEM!..először is szeretnék mindent előről kezdeni vele kapcsolatban,tiszta lappal.. és visszanyerni a bizalmát :D annak is szívből örülnék ha esetleg a végére nagyon jó barátok lennénk ^^ Szóval vissza fogom szerezni :P ha szerelem ha barátság lesz is a vége :)) nem fogom csak úgy elfelejteni x)  Andyt is beavattam a dologba és ő is támogat :]
De örülök *.* hát majd lesz vhogy xP szurkoljatoook ** :D


puszííí <33

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr241976448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása