ápr
11

Ma nagyon egyedül éreztem magam :/
Régebben sőt még pár napja is ha más nem a Roli rámírt msnen és így mindig volt kivel beszélnem. De mostmár ő sincs.Sztem már totál nemérdeklem,nemis akar velem ezentúl beszélgetni.. nemzavar :) csak az a rossz hogy se az Andy se a Lexy senki olyan nem volt fenn msnen akivel beszélni tudtam volna. A Brigivel beszélgettem,vele se sokáig :/ Aztán elkezdtem a honlapomat szerkesztgetni :D meg megvettem örökre :P dejóó X)
Nos sztem nemis lett olyan rossz =) de neszálljunk el xD Miután azt is meguntam lementem kicsit, és néztem hugaimmal a meséket xd utána meg kiültem a nappaliba és ott bámultam a Gyilkos elméket (: Végül megint itt fent kötöttem ki. Felnéztem msnre de nemvolt fenn még mindig se a Dyka se a Lexy :/.. csk a Tóti volt fenn meg Andy kuzinja az Andris.. Elkezdtem azon töprengeni mien lenne megint ugy együtt lenni velük mint régebben.. kár hogy ezek az idők nemhozhatók vissza :/ :( ..
Mikor már készültem kilépni msnből is az Andris hirtelen rámírt :O *demeglepődtem*
Jobbulást kívánt :O :D (gondolom olvasta kiirásom h "megfázva.") dejó x3 nagyon örültem neki :) mostis még beszélgetünk,vagyis jelenleg pillen van de akkor is... tudat alatt ma ő volt az egyetlen ember aki jó hogy rámírt :)) jólesett...
köszönöm ^^ ...
Közben azon filózok még hogy holnap megyek-e suliba avagy nem :/ mivel anya rámfogta h csak szimulálok éshogy egy kis nátha miatt nem kell hiányozni az iskolából..
Hát köszi anya énis szeretlek! :S Először is honnan tudja hogy én hogy érzem magam és hogy mikor szimulálok és mikor nem,másodszor meg csak akkor hiányozhatok majd suliból ha már 40 fokos lázam lesz?!! -.- köszi..
Szal anyut se mindig értem. Főleg nem az elmúlt pár napban :// folyton kapom tőle a beszólásokat.. mért csinálom ezt,mért nem öltöztem fel jobban,mért msnezek,mért ez mért az... elegem van! az elmúlt napokban végig ezt hallgattam :[ és nemveszi észre hogy ez nekem rohadt szarul esik? mert igenis rosszul esik hogy végig csak oltogat :[[
Viszont ma délelőtt a mamával olyan jól eltudtam beszélgetni mindenről ** nemis tudom mi lenne velem nélküle.. itthon ő az egyetlen aki ugyahogy megért engem és akivel tudok normálisan beszélgetni.. :) *-*

Röviden szólva a mai napom túlélését főként 2 embernek köszönhetem ^^
Drága mamám és Andris :] nagyon szépen köszönöm*.*
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr551913211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása