jún
8

Végre nem vagyok náthás, és köhögni sem köhögök már :D ez máris egy jó pont nálam xD
Az idő is nagyon faja ^^ süléspont van már vagy 3 napja ;)
Szombaton am voltunk Nikivel kinnt juniálison :) először nem láttuk sehol a barantásokat, és a telómon még pénz se volt h felhívjam Andrist hogy hol van -.- ugyh irány haza.. otthon, (ahogy Nikki mondaná) "leszoptuk" a csapot xD gatyarohasztó meleg volt >.< meg a felsőmet is átvettem,mivel képes voltam elmenni vékony pulcsiban :P méghozzá feketében O.O xD
Meg otthonról felhívtam Andrist is h hol vannak :D mint kiderült már kinnt -.-" csak mi nem vettük ezek szerint észre őket -.- xD ugyh vissza caflattunk Nikoval a Tóparti büféhez ^^ végül megtaláltuk a barantásokat is :) és Andris meg közben odajött köszönni ^^
Pusztulat meleg volt végig, ugyh "anyukámtól" csórtunk ásványvizet.. mivel ő is önkéntes tűzoltó (mert azok is kinnt voltak,meg tartottak műsort :D ) és nekik volt vagy 50
kisüveggel :| ugyh abból kaptunk Nikyvel mi is ^^
A baranta bemutató közben szöszi elkezdett picit hp-s lenni >.< xD hogy melege van meg kezd éhes lenni... mikor megyünk? .. stb .
Hát azt mégse mondhattam neki h jólvan akkor te menj haza.. mivel pont én hívtam el.. ugyh ink azt mondtam neki amint vége a bemutatónak mehetünk :) Addig ki is bírta.. 8-) 
mégjó.. -.- aztán hazafelé írtam egy sms-t Andrisnak h "jók voltatok,gratulálok :D puszi Klaus" ..mivel utána nemtudtam már beszélni vele :/
Ugyh aznap este is picit pipa voltam Szöszi kisasszonyra xD :D de persze nem nagyon ^^
meg este olyan 7 körül már beszéltem msnen Andris bátyánkal xD
ugyh ha összegezzük jó volt a nap ^^ :D meg úgyvan h lehet h a barantások kapnak itt egy íjászpályát amit kipofozhatnak xP és akkor itt is gyakorolnának :D 
Mi meg Andyval természetesen mennénk "kukkolni" őket ^^ xP
....
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr852067136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása