ápr
26

Ma reggel olyan háromnegyed hét körül kelhettem :)
Megint elaludtam >.< mivel még mateklecit is meg kellett volna írnom :S meg még tanulni fizika TZ-re.. ááá nemhiszem el! mindíg elalszom -.- Szal nagynehezen kikászálódtam az ágyból gyors zuhany,öltözés , aztán nekiálltam a mateknak. Jóformán a felét megse csináltam :/ Király.. tanár megint lefog cseszni :S
Már 7:55 volt mikor a hajvasaláshoz jutottam.. -_- hát abból sem lett semmi ..csak annyi h megfésülködtem,raktam a hajamba egy hajpántot azt kösszcső -.-" Mikor elindultam már 8:2 lehetett
Aztán végülis ebből a suliba menetelből az lett h a mamámmal meg a hugommal elmentem az oviig ott bementem velük lepasszoltuk hugit és hazajöttem a mamával xD ugyh ma nem mentem suliba (A)
De itthon viszont tanultam... mivel csak annak fejében maradhattam itthon xd Fél 1 körül meg jött az Andy és hozta a lecit :D mint kiderült megint ellógott tesiről XDD
Nos már csak azért kellett izgulnom hogy anya ne szedje le a fejem ha megjön xD ...

Most nemrég megint rámírt az Andris msnen o.O mi lelte? xd De azért jólesik ^^
Nooosss...anya hazaért odaadtam neki az értesítőket amik végre ma megjöttek :D:D közben hugi beköpött h nemvoltam ma suliba, de eddig nemszólt rá semmit.. huhh ^^
Attán most ittvok :D közben Plurk msn ésatöbbi :D

De lépek is ;)
szijjasztóóóóóóók (L)

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr881952867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása