már
4

Hát megint a depizés határánál vok :S
Már rohadtul belefáradtam abba h mindig olyanba szeretek bele akinek már vagy teccik vki vagy nekem nincs nála egy icipici esélyem se :(
Már két-három napja ezen agyalok... ELEGEM VAN!
Utálok szerelmes lenni :((  mindig csak bőgök,szomorú vok vagy depizek -.-
Tegnap eldöntöttem h nem fogok a Csizzel törödni...csakh ez nem olyan könnyü mint ahogy elképzeltem :( 
Francba!Francba és Francba!
Meg már kuzinomból is k*rvára elegem van! :@ feljön msnre és annyi nincs benne, hogy ha már nem tolja le a seggét csurgóra akk legalább rámírna v vmi!! Már egy hónapja húzza az agyam :@ bezzeg ha kell neki vmi akk egyből rámír... hát tudja mit :@
Picsbe is! Már mindenki Szaszy rajongó lett v mi a f*szom? Mivel mostanában egyfolytában avval a csajjal lófrál -.-" és azóta szarik magasról a fejemre :@ meg a többi haverját is hanyagolja ...
aztán majd csodálkozik ha azok is szépen lassan otthaggyák a pííííbe!
Akkor aztán nézhet! pfff!
 

nah asszem mára mentem mivel nem akarok senkit se tovább fárasztani az én hülyeségeimmel... ugyh cíjjjasztóóók :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr301809213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása