már
12

Reggel ahogy felkeltem első dolgom volt megnézni a Deák weboldalán az ideiglenes felvettek listáját. 68. lettem :/ ez ugye jó? nagyon remélem...
Nagynehezen összekaptam magam és elkezdtem készülni a suliba... bár semmi kedvem nemvolt :S Az első óránk sikeresen elmaradt mert az alat volt az ünnepség amin az ötödikesek szerepeltek. vagyis asszem :// totál nem a műsoron járt az agyam. Egész nap azon gondolkodtam h vajon kuzin csak velem nem hajlandó beszélni? Mivel tegnap este az Andytól megtudtam h már a Tóti is megbékélt vele... múltkor írtam kuzinnak msnre h "szija kuzin! :) mizujs? rég beszéltünk. majd ha ugyvan írj rám :D nah szijaaa" ... ezt kb két hete írhattam,de azóta sem kaptam rá választ :( 
Elég gyorsan elment a fél óra amit végig kellett állni... igazából észre sem vettem. o.O
Felmentünk a terembe és ott leültem a helyemre és szintén gondolkodóba estem ...
Andy látta rajtam h vmi nincs rendben és odajött hozzám. Én mondtam neki h mi a bajom,erre megint elkezdtem sírni -.-" Miközben beszéltünk betoppant az Arnold *o.O mit keres ez itt???* ugyh Dyka elment h köszönjön neki stb. 
A másik ok amiért szarul voltam az a felvételis eredmények... Csalódtam magamban. és olyan érzésem van h anyuéknak is csalódást okoztam :(( és ez nagyon bánt...
Ők sokkal többet vártak volna tőlem... és most... lehet h még a Deákba se jutok be =(
Meg nagyon szerettem volna a lexyvel is egysuliba járni... de ez se fog már összejönni :(
Mikor végre vége lett ennek a fölös napnak a suliban gyors hazajöttem. Egyáltalán nemvolt kedvem a Nagy Bencéékhez. Andykával elindultunk hazafelé, de jött velünk a Csizi is... vele se állok vmi jól :'( vele kapcsolatban is olyan érzésem van h utál =[[ ... :'(:'(:'(='(
Mikor a focipályánál tartottunk Andy mondta h várjuk meg a Tomiékat. ok... 
Kár volt -.-" egész úton dobáltak. vagyis engem a Nagy,de utána fájt is a lábam rendsen :S:S csizi is fenéken dobott egyszer -.-" dejóóó
Ugyh amint Dyka elkanyarodott én szedtem is a lábaimat,nehogy ezekkel az ökrökkel kelljen mennem -_-

Kb két órája felnéztem plurk-re és megnéztem az új komikat... szintén kár volt...
Szani megírta az Andinak h hányadik lett az 1.Istvánba közgázon meg marketingen...
26 és 23....
az enyém ehhez képest ... 10x ennyi =((
semmi esélyem...

Végül most ittvagyok...
Hát mára egyenlőre ennyi :) aztán majd ha lesz vmi ugyis írok még ... de remélem nem lesz semmi :/ nem akarok megint sírni >-< ...

PusszíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííH!♥

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr821834706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása