ápr
3

Pénteken azaz két napja voltam fodrásznál:P végreeee... Niki is elkísért meg persze anyuék mivel hugaim haja is le lett vágva :D
Rohadtul izgultam mien lesz meg hogy jól fog-e állni de fölös volt az izgalom =D mikor kész lett alig ismertem rá a hajamra :O nagyon jol megcsinálta :P tökjó formája lett :D:D
MIkor kísértem haza a Nikcsut tőle is megkaptam a komit  : "Tök fura hogy délelőtt az a kis szende,ártatlan kinézetű Klaudia voltál,mostmeg az a trendi Klaudia lettél" :O XDDD
Hazaértem ottmeg a Nándi jegyezte meg h mien lapos -_- köszi... XDXDXD De aztán utána mondta h tökjó lett :PP háhh ^^

(képeken...én+új hajam:P )

 

 

Mostmeg tavaszi szünet van...
tegnap voltam keriéknél ugyebár mentem be Lexykémhez... teee XD annyit röhögtünk o.O XDfáj a nevetőizmom (ahogy Andy mondaná) meg kaptam kerimtől pár tűsarkút,csak picit még nagyok XD ... aztán olyan negyed hat körül visszacsámpáztam a Piactérre mivel jött be anya is Fehérvárra és megvártam ott :D Kiderült h előbbi busszal jött.. a 17:10 helyett a 16:59-el XD mivel a Kubi kitalálta h akkor eljön ő is avval a busszal amivel anya... annyi h ő majd Keresztesnél leszáll... dejó -_-""
Anya meg ink. mondta h akkor jöjjenek előbbivel mivel nem akarta h a Kubi találkozzon a munkatársával ... mivel hát..anya nagyon szimpatizál vele XDD (A) :D
Nos szal..miután taliztam anyuval mentünk a tescoba húsvétra venni cuccokat :D
Én most csoki helyett egy masnis hajpántot és egy szivecske alakú fülcsit kértem :P tökjóó ^^
Hazafelé buszon találkoztam anya munkatársával akivel jött volna(cskhát Kubi jól el baszta -.-") elég jófej.. de azé úgy nem pacsiztam még le vele :/ xD
Végül itthon =)) hulla fáradt voltam...
gép bekapcs...msn... ééés fenn volt a Roli :D már 3 napja nemvolt :/ aztmondta h nemvolt nete xD deciki :D émmeg má aszittem h vmi baja van velem XD denem:P
nemtom hány körül meg Irány csicsika :D

Ma..
röviden tömören...
Felkeltem olyan nemtom mikor, attán elkezdtem mangát olvasni.. Elfen Lied =P
Aztis meguntam.. kb 3/4 három lehetett anya pont akkor ért haza a munkából.
énmeg mentem aludni XD jobb dolgom ugyse volt. :/ ébresztőm hatkor volt, le a lépcsőn konyha.. mama épp a sütiket csinálta holnapra. Beszéltem vele is, attán pár óra múlva feljöttem hugimhoz megnézni micsinál,utána elfoglaltam a gépet és most ittvok..
Közben egész nap halálra untam magam :// :S
Gondoltam rá h ha fenn lesz msnen az Andy kihivom holnapra sétálni de nem érrá :S totál mozgalmas szünete van + náluk lesznek vendégek is... énis szeretném ha mondjuk lejönnének kuzinék... *-* :D de..ugyse jönnek -.-
Hétfőn a locsolók elől menekülhetek,kedden tanulás.. szerdán meg már suli :D
most vhogy jobban várom a sulit mivel ott legalább nem unatkozom =)
Bár a tesiórát nem... fujj :S:S

Nah mára húztam :D nem fárasztok senkit tovább ugyh csáócsáó ;)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onelife-story.blog.hu/api/trackback/id/tr381892769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása